Mobile-Harddisk.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. Akkoord

Klantenservice

Retouren en herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, Mobile-Harddisk.nl, P. Goedkoopweg 24, 2031EL HAARLEM, email verkoop@mobile-harddisk.nl, 023-5531906, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping zoals naar u gestuurd in de verzendbevestiging, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. U krijgt van ons een antwoordnummer om de goederen kosteloos retour te kunnen sturen.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Voor verdere informatie zie de algemene voorwaarden.

Annulering

Zo lang uw bestelling niet verzonden is kunt u deze eenvoudig en uiteraard kosteloos annuleren. Neem hiervoor even contact met ons op. Nadat uw bestelling is verzonden kan deze uiteraard nog wel geretourneerd worden.

Klachten

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via e-mail (contactformulier), brief of fax, dan zullen we alles in het werk stellen om de klacht op te lossen. U ontvangt van ons binnen maximaal 5 werkdagen een reactie. Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Garantie

Mobile-Harddisk.nl garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Bij een mankement aan of klacht over het door u bestelde product kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen. We kijken dan eerst of het probleem direct te verhelpen is, zo niet, dan sturen we u een e-mail met retour instructies. U kunt het defecte product dan aan de hand van die instructies naar ons retourzenden. Na ontvangst van het product kijken wij het na en repareren of vergangen het indien nodig. Slechts in het geval dat wij het product niet zelf kunnen repareren of vervangen wordt het product naar de fabrikant doorgestuurd.

Voor directe garantie en support op Seagate/Maxtor, Western Digital, Samsung, Xtreamer en Drobo producten kunt u gebruik maken van onderstaande gegevens:

Seagate / Maxtor Harddrives:

  • Link: Seagate RMA Service
  • Gemiddelde duur: 3 tot 5 werkdagen
  • Type: bring-in and return. (Schipholrijk, NL)

Western Digital Harddrives:

  • Link: Western Digital RMA Service
  • Gemiddelde duur normaal: 3 tot 10 werkdagen
  • Gemiddelde duur Advanced: 2 tot 4 werkdagen
  • Type 1: Normal bring-in and return. (Schipholrijk)
  • Type 2: Advanced return and bring in (creditcard nodig als borg). (Schipholrijk)

Samsung Harddrives:

  • Samsung is overgenomen door Seagate. RMA's worden dan ook via de website van Seagate afgehandeld.
  • Link: Seagate RMA Service
  • Gemiddelde duur: 3 tot 5 werkdagen
  • Type: bring-in and return. (Schipholrijk, NL)

Mede8er Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Mede8er Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0800-MEDE8ER (+31 10-7142861) Op werkdagen tot 21:00)

A.C.Ryan Nederland voor technische Support:

  • Nederlandse A.C.Ryan Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: +31 010-4206136

Dune Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Dune Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0111-712062

Eminent Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Eminent Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0900-EMINENT (0900-3646368, 45 ct per minuut)

Thecus Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Thecus Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 077-8200211

Drobo Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Drobo Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 020 2061312

G-Technology, Garantie en Support:

  • G-Technology producten worden aan ons geleverd als compleet systeem inclusief harde schijven. Bij een defect kunnen wij daardoor niet omruilen met een product uit onze voorraad, maar moeten wij het product eerst naar G-Technology opsturen. Om tijd te besparen kunt u de schijf daarom het beste direct aanmelden bij de G-Technology RMA Service.

Xtreamer Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Xtreamer Support voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: helpdesk@xtreamer.nl

Handige support links:

Merk:
Support website:
Taal:
Popcornhour:
EN

EN
A.C. Ryan
NL
Thecus:
EN

EN

EN
Qnap:
EN

EN
Fantec:
EN / DE
Apple
EN / NL
Axis:
NL
Hyperdrive:
EN
Vosonic:
EN

EN

EN

EN
Netgear:
EN / NL
Nexto:
EN

EN
Synology:
EN

NL

EN
Drobo
EN
Buffalo :
EN
Caldigit:
EN
Devolo :
EN
D-link :
EN
Dvico :
EN
Eminent :
EN
Gdata :
EN
Gtechnology :
EN/NL
NL
HDI Dune :
EN
Hitachi :
EN
ioSafe :
EN
LG :
EN/NL
NL
Liteon:
EN
Logitech:
EN/NL
EN/NL
NL
Mede8er :
EN/NL
PopBox:
EN
Raidon :
EN
Samsung :
EN/NL
EN
Seagate :
EN
Sharkoon :
EN
Toshiba :
EN/NL
TP-Link :
EN
Western Digital :
EN
Y-cam :
EN