Mobile-Harddisk.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. Akkoord

Klantenservice

Garantie

Bij een mankement aan of klacht over het door u bestelde product kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen. We kijken dan eerst of het probleem direct te verhelpen is, zo niet, dan sturen we u een e-mail met retour instructies. U kunt het defecte product dan aan de hand van die instructies naar ons retourzenden. Na ontvangst van het product kijken wij het na en repareren of vergangen het indien nodig. Slechts in het geval dat wij het product niet zelf kunnen repareren of vervangen wordt het product naar de fabrikant doorgestuurd.

Voor directe garantie en support op Seagate/Maxtor, Western Digital, Samsung, Xtreamer en Drobo producten kunt u gebruik maken van onderstaande gegevens:

Seagate / Maxtor Harddrives:

  • Link: Seagate RMA Service
  • Gemiddelde duur: 3 tot 5 werkdagen
  • Type: bring-in and return. (Schipholrijk, NL)

Western Digital Harddrives:

  • Link: Western Digital RMA Service
  • Gemiddelde duur normaal: 3 tot 10 werkdagen
  • Gemiddelde duur Advanced: 2 tot 4 werkdagen
  • Type 1: Normal bring-in and return. (Schipholrijk)
  • Type 2: Advanced return and bring in (creditcard nodig als borg). (Schipholrijk)

Samsung Harddrives:

  • Samsung is overgenomen door Seagate. RMA's worden dan ook via de website van Seagate afgehandeld.
  • Link: Seagate RMA Service
  • Gemiddelde duur: 3 tot 5 werkdagen
  • Type: bring-in and return. (Schipholrijk, NL)

Mede8er Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Mede8er Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0800-MEDE8ER (+31 10-7142861) Op werkdagen tot 21:00)

A.C.Ryan Nederland voor technische Support:

  • Nederlandse A.C.Ryan Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: +31 010-4206136

Dune Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Dune Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0111-712062

Eminent Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Eminent Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 0900-EMINENT (0900-3646368, 45 ct per minuut)

Thecus Nederland voor technische support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Thecus Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 077-8200211

Drobo Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Drobo Supportlijn voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: 020 2061312

G-Technology, Garantie en Support:

  • G-Technology producten worden aan ons geleverd als compleet systeem inclusief harde schijven. Bij een defect kunnen wij daardoor niet omruilen met een product uit onze voorraad, maar moeten wij het product eerst naar G-Technology opsturen. Om tijd te besparen kunt u de schijf daarom het beste direct aanmelden bij de G-Technology RMA Service.

Xtreamer Nederland voor Support, Garantie en Retouren:

  • Nederlandse Xtreamer Support voor ondersteuning en/of het aanmelden van defecten: helpdesk@xtreamer.nl

Retouren en herroepingsrecht

Mocht het product om welke reden dan ook niet bevallen dan kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen voor retour instructies. Na ontvangst wordt het aankoopbedrag (en bij een volledig geretourneerde bestelling ook de oorspronkelijke verzendkosten) binnen 7 dagen teruggestort. De kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de klant. Neem voordat u iets retour zendt altijd eerst contact met ons op. Voor verdere informatie zie de algemene voorwaarden.

Annulering

Zo lang uw bestelling niet verzonden is kunt u deze eenvoudig en uiteraard kosteloos annuleren. Neem hiervoor even contact met ons op. Nadat uw bestelling is verzonden kan deze uiteraard nog wel geretourneerd worden.

Klachten

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via e-mail (contactformulier), brief of fax, dan zullen we alles in het werk stellen om de klacht op te lossen. U ontvangt van ons binnen maximaal 5 werkdagen een reactie. Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Handige support links:

Merk:
Support website:
Taal:
Popcornhour:
EN

EN
A.C. Ryan
NL
Thecus:
EN

EN

EN
Qnap:
EN

EN
Fantec:
EN / DE
Apple
EN / NL
Axis:
NL
Hyperdrive:
EN
Vosonic:
EN

EN

EN

EN
Netgear:
EN / NL
Nexto:
EN

EN
Synology:
EN

NL

EN
Drobo
EN
Buffalo :
EN
Caldigit:
EN
Devolo :
EN
D-link :
EN
Dvico :
EN
Eminent :
EN
Gdata :
EN
Gtechnology :
EN/NL
NL
HDI Dune :
EN
Hitachi :
EN
ioSafe :
EN
LG :
EN/NL
NL
Liteon:
EN
Logitech:
EN/NL
EN/NL
NL
Mede8er :
EN/NL
PopBox:
EN
Raidon :
EN
Samsung :
EN/NL
EN
Seagate :
EN
Sharkoon :
EN
Toshiba :
EN/NL
TP-Link :
EN
Western Digital :
EN
Y-cam :
EN