Mobile-Harddisk.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. Akkoord

Klantenservice

Bent u een zakelijke klant? Download dan hier de algemene voorwaarden zakelijk als PDF.

Bestellen van producten in onze webshop

Alle artikelen op onze webshop, mits courant, kunt u bestellen door ze aan uw winkelwagen toe te voegen met de knop “In winkelwagen” welke is te vinden op de productpagina. U kunt op alle productpagina’s informatie vinden als o.a. prijs, artikelgegevens, voorraad en levertijd. Indien u klaar bent met bestellen vindt u linksboven aan de pagina de knop “bestellen” waarna u de mogelijkheid heeft om uw artikelen af te rekenen. Het besteltraject bestaat uit 5 stappen. Eerst geeft u uw gegevens op zodat wij weten met wie wij zaken doen. Stap 2 vragen wij om ons te laten weten waar wij het artikel naartoe dienen te sturen of dat u het komt afhalen. Vervolgens in stap 3 laat u ons weten op welke manier u wenst af te rekenen. In stap 4 krijgt u een overzicht van alle artikelgegevens en de gegevens die u heeft opgegeven om definitief te bevestigen. In de laatste stap nummer 5 gebruikt u de gewenste betaalmethode om af te rekenen. Hierna keert u automatisch terug op onze website en is de bestelling rond.

Retouren en herroepingsrecht voor consumenten

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen dmv het Europese modelformulier voor herroepingen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht als consument uit te oefenen, moet u ons, Mobile-Harddisk.nl, A. Hofmanweg 75, 2031BH HAARLEM, email verkoop@mobile-harddisk.nl, 088-9277206, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping zoals naar u gestuurd in de verzendbevestiging, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Na het aanmelden van uw retour per email of telefoon krijgt u van ons een antwoordnummer om de goederen langs te brengen of kosteloos retour te kunnen sturen. Wanneer u op eigen initiatief iets wenst te retourneren, kan dat naar bovengenoemd adres, maar zijn de directe kosten voor het retourneren wel voor uw eigen rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Voor verdere informatie zie de algemene voorwaarden.

Annulering

Zo lang uw bestelling niet verzonden is kunt u deze eenvoudig en uiteraard kosteloos annuleren. Neem hiervoor even contact met ons op. Nadat uw bestelling is verzonden kan deze uiteraard nog wel geretourneerd worden.

Klachten

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via e-mail (contactformulier), brief of fax, dan zullen we alles in het werk stellen om de klacht op te lossen. U ontvangt van ons binnen maximaal 5 werkdagen een inhoudelijke reactie. Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) of bij het Europese online geschillenplatform (ODR, http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie & Reparatie

Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie, wat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Naast de wettelijke garantie geldt fabrieksgarantie. Kijk bij het desbetreffende product voor de duur van de fabrieksgarantie.

Mobile-Harddisk.nl garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Bij een mankement aan of klacht over het door u bestelde product kunt u per mail, ons contact formulier of telefonisch contact opnemen. We kijken dan eerst of het probleem direct te verhelpen is, zo niet, dan sturen we u een e-mail met retour instructies. U kunt het defecte product dan aan de hand van die instructies naar ons retour zenden. Na ontvangst van het product kijken wij het na en repareren of vervangen het. Slechts in het geval dat wij het product niet zelf kunnen repareren of vervangen wordt het product naar de fabrikant doorgestuurd. Indien het defect binnen de fabriek en/of de wettelijke garantie valt worden er geen kosten gerekend. Valt het defect niet onder de wettelijke en of fabrieksgarantie dan zullen wij indien mogelijk een vrijblijvende offerte sturen voor reparatie of vervanging.

Op al onze producten zit standaard een “bring-in and return” garantie tenzij anders overeengekomen door bijvoorbeeld een afzonderlijk afgesloten servicecontract. Een “bring-in and return” garantie wil zegen dat u zorgt dat het product op de juiste manier verpakt en verzonden bij ons wordt geleverd. Na ontvangst zorgen wij dat het gerepareerde of omgeruilde product conform de (wettelijke) garantie binnen een redelijk termijn weer bij u wordt geleverd. Afhankelijk van het defect en type product duurt een vervanging of reparatie gemiddeld 2 weken.

Als verkoper binnen het consumentenrecht is Mobile-Harddisk altijd uw eerste aanspreekpunt en zullen wij de garantie met uw afhandelen. Een aantal fabrikanten biedt daarnaast veelal eenzelfde garantie echter met een stuk snellere afhandeling indien u direct contact met ze opneemt. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend.
Voor directe garantie en support op Seagate, Western Digital en Samsung producten kunt u gebruik maken van onderstaande gegevens:

Seagate

Western Digital

Samsung

Synology

Qnap

  • Technische support afdeling Qnap: Qnap email (De Support Desk zal u binnen 24 uur te woord staan)
  • Bekijk de Qnap FAQ en handleidingen: Qnap FAQ
  • Kantooruren: 08:30–17:30, Mon - Fri
  • Support Telefoon: 010-7600830
  • Garantie type bring-in and return via ons ticket systeem.

Doorbird

G-Technology, Garantie en Support:

  • G-Technology producten worden aan ons geleverd als compleet systeem inclusief harde schijven. Bij een defect kunnen wij daardoor niet omruilen met een product uit onze voorraad, maar moeten wij het product eerst naar G-Technology opsturen. Om tijd te besparen kunt u de schijf daarom het beste direct aanmelden bij de G-Technology RMA Service.
  • Of indirect via ons ticket systeem.

Handige support links:

Merk:
Support website:
Taal:
Apple
EN / NL
Axis:
NL
Hyperdrive:
EN
Caldigit:
EN
Devolo :
EN
Eminent :
EN
Sharkoon :
EN
Toshiba :
EN/NL
TP-Link :
EN
Western Digital :
EN
Y-cam :
EN
Live Chat
Offline.